Popular Posts

Monday, November 29, 2010

ternyata belom bersedia.~


Untuk entry kali ni buat muhasabah diri sendiri
hehehehe

Malam ni aku bikin panas sepanas air mendidih 110 darjah celcius Tapi bukan panas disebabkan Coffee aku ni tai sebab kelekaan sendiri. khayal sehari mencari jawapan yang tak pasti... eh-eh hampir lupa plak nak bagi tahu, hari ni abang saudara a.k.a sepupu adeknan hantar rombongan meminang.

S1. meminang siapa??
J1: meminang Siapa lagi AWEKS dia ar...siapa lagi MANGKUK.....

mak jap...tersasar plak.. back to the point. rumusannya aku amat down skg ni. huhuhuhuhu bukan sebab xdapt. tapi sebab diri adeknan sendiri sebab tak ambil care (org puteh cakap) dengan keadaan dan keperluan semasa huhuhuhu....so atas sebab ni aku mengishtiharkan darurat esok satu bilik nih...hahahaha


nyata engkau belum sedia untuk semua ini kan.
Leka sangat dengan keputusan penentuan yang diragu-ragukan
...akhirnya yang dikejar tak dapat yang diharapkan lagilah jauh...
itu lah jadinya kalau dilayan sangat kebingunggan tentang perkara kecil
semuanya tak menjadi untuk kali ini.

agak-agak bilalah aku mula sedar nih
agak susah jugak kalau sudah berhadapan dengan situasi macam ni
so lain kali
seandainya ada peluang seperti ini lagi
aku janji
aku takkan sia-siakanya
aku sumpah akan berusaha sepenuhnya
meningkatkan komitmen aku
x ingin lagi dibelenggu dalam membuat pilihan.

aku mungkin lupa
kata-kata yang aku sering gunakan
itulah terjadi bila berhadapan dengan sesuatu yang amat penting dalam hidup
"apa-apa lepas ni aku tempuh sahaja"
dengan kudrat dan tawakal and

.....Semuanyalah JANJI AKU BAHAGIA.....

yang penting esok tak jadi. kalau jadi pon...itu namanya memang DILUAR TABII MANUSIA NORMAL @ boleh dianggap GILLA a.k.a "SOT"

0 comments:

Post a Comment

Let see Where You Came From

free counters
get this
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes Powered by Blogger | DSW printable coupons