Popular Posts

Friday, May 18, 2012

Funny Esei = Oleh student

salam semua.
setelah sekian lama adeknan tidak menulis, kali ni adeknan memang kena menulis jugak kat ruangan ni. almaklumlah kan adeknan digemparkan dengan esei ni.. hahaha


well inilah hasilnya... Lucu nak mampos! adeknan selaku cikgu. baca sambil tergolek... hahahahahahaha
Tapi walau bagaimanapun tahap niat kutukan student ni terhadap adeknan, adeknan tetap bagi A dengan beliau. Student yang macam ni lah yang kreatif dan berani. I like it alot.

Menurut pandangan adeknan, pelajar ni mesti pernah TRAUMA melaihat gelagat cikgunya gelak sebelum ini. Almaklumlah, adeknan ni kalau gelak memang happening.. hahahahahahaha

Tapi tetap ada satu tanda tanya di fikiran adeknan,<adakah adeknan tersalah ajar or adeknan ni ajar ajaran sesat nih adeknan pun Compius> hahahahaha

P/s - Usaha membentuk pelajar kreatif tetap berada di landasan yang betul< dan ini hanyalah satu langkah pertama, kerana mereka sudah berfikir di luar kotak pemikiran biasa. TQ.

5 comments:

i'm shin... i'm inesen said...

sakit leher baca sambil telengkan kepala

adek_nan said...

sory lh. xreti nk aturkn pic tu. dh cube mcm2 cara x buleh gak...

Anonymous said...

murid kelas mana ni cikgu. .??

adek_nan said...

student kelas cikgu. kelas di rahsiakn.. wahahaha

pwincez aries said...

pelajar smk subis ker ..haha

Post a Comment

Let see Where You Came From

free counters
get this
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes Powered by Blogger | DSW printable coupons