Popular Posts

Saturday, November 27, 2010

Macam-macam rasa

Asalamualaikum dan salam sejahtera semua....


salam satu malaysia erk........
dalam dua tiga hari ni perasaan adeknan ada rasa yang bermacam-macam, ala-ala bertemakan menu ikan siakap 3 rasa jer.....{bikin kacau dalam hati} kesnya bermula bila aku bukak protal...tang tara,,,, Iklan Untuk menjadi P_ _ _ Y_R_ _. Full berpeluh aku termenung tercengang dan terkangkang. Naseb baik x tersodok skali... Ini lah something yang betul-betul yang diinginkan dan diimpikan selama ni. bia' pa org nk cakap.

..a'aah nak mengata lah tu..... tak baik tau.. aku tau lah aku ni jahat sikit.....
sudahlah kalau x suka baca tekan jer tanda pangkah kat atas sebelah kanan tu jer.....

Ishk3..... :-(
benda ni buat wa kacau lah....x senang kepala otak walaupun dah lepas exam...huhuhu

_ Ishk kacau_
adeknan sambung balik lah....ok2...

Dengan hanya mengikut hati aku yg memang slalu main suka hati ni, so aku try pon apply resume dulu.. kakakaka copy past jer....hahaha

Tapi selepas jer dah resume tu di hantar oleh deliveryman aku ni,,, hati dh berkocak-kocak plak. Macam air kotak yang dikocak sebelum minum @ mcm main air lopak...... nampak macam sedap, tapi x sedap mana pun. ni ade 2 watak yang lagi membigitkan kepala otak wa 2, 3 hari ni.

1. "iyekeee...???????" kate xda peluang DOM
2. "iyeLEEEEEEEEE????????" plak kate ade leee (1/1000)

Iyelee: dah tu impian kita kan nak buat macam mana. tapi sayang ar,,,??????
Iyekee: apersal plak iyelee????
Iyelee: Iyelee pasal "KUALI pikation" punya pasal lo Iyekeeeeeee,,????? aku nak masak pon x menjadi....
Iyekee: iyekeeeeee????????????
IyeKee: apa kelayakan yg diperlukan iyekee.....
Iyelee: banyak dia nak semuanya Ijazah High class mcm engineering, account, gan law. langsung xda berkaitan gan entrepreneurship and commerce yang adeknan ada tu
Iyekee: O'OOooooooh.....Iyekeeeeeeeeeeeeee?????????????

hahahaha bodoh betul!!!


so apa pendapat korang.
siapa yang betul...????
adakah anda bersetuju dengan iyekee..@ bersetuju dengan iyelee...???
so apa lagi komen n Undi lah.. undian anda tidak dikenakan sebarang cukai/kredit..

cara mengundi...
Taipkan UNDI<>nama watak cth Iyelee@Iyekee>



0 comments:

Post a Comment

Let see Where You Came From

free counters
get this
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes Powered by Blogger | DSW printable coupons