Popular Posts

Tuesday, January 12, 2010

percubaan ke-2 "kenangan indah"


Sebagai percubaan ke-2 ni, selaku seorang yang baru beberapa jam memulakan blog ni cuba mengimbas kembali kenangan indah kami 4 adik beradik.

<<>>

Pantai yang cantik, berdekatan dengan SMK Bekenu. Sekolah yang menjadi pilihan bagi menjalankan Rancangan Orientasi Sekolah (ROS) dan hanya 45 minit daripada rumah.

huhuhuhuhuhu
Sungguh happening ceria dgn gelak ketawa bermain pantai. Tapi sayang kakak sulung tidak dapat join sekali masa tu Memandangkan beliau terlalu sibuk melayan karenah tiga orang puteranya yang sentiasa menceriakan kediaman En.Bali sekeluarga.

Ini lah kehidupan ku yag mungkin sering disalah ertikan sebagai anak manja @ anak emas dalam keluarga. tapi tidak mengapa, kerana kahidupan bersama keluarga sebegini yang mencorakkan kehidupan yang menjadikan kenangan terindah tercipta. Dengan kasih dan sayang daripada 4 orang wanita hebat disamping sokongan dan perhatian penuh daripada tunggak keluarga kami "Bapak" serta seorang adik menjadikan hidup kami cukup sempurna.

Terasa bertuahnya, apabila keluarga yang terdiri daripada 7 ahli keluarga ini terus berkembang menjadi 12 orang. Kehidupan yang bertambah ceria walaupun telah di makan usia. Yang muda kini makin dewasa dan yang dewasa semakin tua. Itulah kehidupan yang mencorak kenangan yang terindah.

2 comments:

HairiAks said...

yang tua.. terus kelihatan muda sperti u... hahahaha... suka story ni.. fmly yg sngt happy...

adek_nan said...

hhuhuhuhuu.....terbaik kita...
yup? hidup ini mesti di teruskan..

Post a Comment

Let see Where You Came From

free counters
get this
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes Powered by Blogger | DSW printable coupons