Popular Posts

Saturday, January 23, 2010

Dua PiliHaN sAtu kEputusAN satU PeRasaaN


Membuat pilihan akan sentiasa menjadi sebahagian dari kehidupan yang tidak seberapa nak super simple life. huhu....pilihan sentiasa ada dihadapan.

Gerak hati penentu utama keputusan yang akan diambil. Dengan mempertimbangkan pelbagai faktor dan perkara yang mungkin dianggap remeh oleh pihak lain.
Gerak hati mungkin kadang-kadang tidak mampu membuatkan kita mencapai keputusan yang tepat. Namun sekurang-kurangnya hati terasa bahagia buat satu masa dan akan diingat di sepanjang usia. Pilihan kepada dua keputusan yang bertententangan tetap diteruskan. Sama ada mecatatkan memori sepanjang zaman ataupun mengatasi masalah sedia ada sebelum semuanya menjadi bencana.

Mungkin pilihan kali ini adalah pilihan yang ke-2. Mengenepikan kata hati dan terus percaya pada tindakan diri. Tanpa sokongan diri siapalah kita yang jauh dari keluarga.
Tidak?!!!!
Hati tidak dapat berbohong. Hati memang sedih kerana selama ini hati penentu segalanya. Ataupun benar, sebenarnya keputusan yang dibuat adalah hasil daripada pilihan yang pertama?. harap2 begitulah hendaknya. Hati ini sangat rungsing jadinya. tidak keruan, meraung.

Tapi akan tetap dingat, setiap dugaan yang datang, adalah dari pada ALLAH dan DIA akan membalasNya dengan 2 kali ganda limpahan nikmatNya.

0 comments:

Post a Comment

Let see Where You Came From

free counters
get this
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes Powered by Blogger | DSW printable coupons