Popular Posts

Friday, November 18, 2011

GAUMAN HARIMAU MUDA MASIH KENTAL

Khamis 17/11/2011, siaran TV3 mengalami perubahan mendadak setelah sekian lama tidak meyajikan perlawanan bola sepak temparan setelah sekian lama.

Semalam,, skuad Harimau Muda Negara mengaum garang menewaskan Pasukan tuan rumah Indonesia dalam merebut tempat ke peringkat separuh akhir di Temasya Sukan SEA 2011.

Pasukan Malaysia Menang dengan agreget 3 mata apabila menewaskan pihak tuan rumah dengan gol 1 - 0. Gol Tunggal dijaringkan oleh oleh Syahrul Azwani Ibrahim seawal minit ke 17 yang membolehkan pasukan Harimau Muda mendahului perlawanan dengan kelebihan 1 gol sehingga tamat perlawanan dan kemenangan memihak  kepada pasukan Harimau Muda Malaysia bimbingan Kim Swee.

Antara aksi menarik dalam perlawanan Pasukan Harimau Muda menentang Tuan Rumah Sukan SEA 2011, Indonesia

Menjadi satu kegembiraan dan kemenangan diraikan oleh para penyokong di stadium yang dipenuhi penyokong tuan rumah indonesia. Namun peminat tempatan tampak lebih teruja dengan sorakan dari rumah mahupun kedai2 mamak atau kedai makan di seluruh malaysia meraikan gol kemenangan malaysia.

Akan Datang, Pasukan Harimau Muda Malaya akan menentang Naib Juara Kumpulan B, Myanmar manakala Pasukan Tuan Rumah Indonesia akan menentang Juara Kumpulan B, Vietnam yang dijadualkan pada 19 November 2011 iaitu pada hari sabtu.

seperti yang sedia maklum, rakyat malaysia yang juga peminat bola sepak tanah air berpeluang menyaksikan perlawanan secara langsung (LIVE) di saluran siaran rasmi Sukan SEA 2011 iaitu TV3 atapun melalui salurabn Astro Arena 801.

Dengan Itu, diseru semua rakyat Malaysia berdoa agar pasukan Harimau Muda kita tetap kekal mengekalkan kejuaraan mereka seterusnya memartabatkan lagi industri bola sepak negara.....

0 comments:

Post a Comment

Let see Where You Came From

free counters
get this
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes Powered by Blogger | DSW printable coupons