Popular Posts

Sunday, April 17, 2011

TAHNIAH-TAHNIAH SEJUTA TAHNIAH

Assalamualaikum semuanya....

Ha'ah Hari adeknan kali ni berbunga-bunga. berseri-seri ...bila...............


~story ni start sini~


mesti semua tahu kan... Kempen dan Pilihan Raya untuk Negeri Sarawak telah Selesai Malam Tadi.. perkh.. adeknan gembira sangat sebab Calon pilihan adeknan, mak ayah, nenek kiranya satu keluarga dan satu kampong ar gembira sangat. 

RIPIN BIN LAMAT

Tahniah diucapkan kepada YB. RIPIN bin LAMAT kerana memenangi pilihan Raya Bahagian N62 Lambir. mewakili Kaum Komuniti Kedayan. ALhamdulillah ada jugak wakil kita orang kedayan.

Beliau bukan sahaj berpendidikan, Malah juga Prihatin dan Perhatian kepada Rakyat. Memegang jawatan sebagai Setiausaha Politik Pehin Seri Taip Mahmood telah mengukir sejarah semalam menjadi wakil rakyat mengantikan Aiden Wing. 

Tahniah diucapkan sekali lagi kepada beliau. Kami tumpang gembira dengan Keluarga dan orang kampung tiris. dan semoga semakin banyak pembangunan yang akan di jalankan seperti yang kita semua selalu impikan sebelum ini.

apa yang penting "YB.Ripin bin Lamat" memang Super and semestinya menjadi Pembakar semangat bagi adeknan untuk terus maju.  Kepada Keluarga nenek, tuak, angah:- kita akan terus menyokong beliau kan.. 

p/s Ripin Lamat juga merupakan seorang usahawan yang berjaya dan menjadi Idola adeknan untuk terus menjadi orang yang berbakt kepada masyarakat. doa kan adeknan dan moga2 adeknan dapat berkat dari beliau nih... hehehe

0 comments:

Post a Comment

Let see Where You Came From

free counters
get this
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes Powered by Blogger | DSW printable coupons