Popular Posts

Saturday, March 13, 2010

MENGELUH LAGI...........

Rasanya minggu ni saya agak rajin nak menulis dalam blog ni. susah jugak nak buat asgmnt POP nie. kalau nak ikutkan hati rasa macam malas jew nak buat. Lect pun xda nak bagi tau secara lanjut pasal asgmnt ni. huhuuuhuuuuu apa yang aku tau, aku kena wat jew. hari tu aku dh mintak kat ketua kelas yg bertuah tu. mmg bertuah dia ni. dia x send kat aku pun gudline tu. hermmmmmmmmmmmmmm......nak buat macam mana lagi ar?. mungkinkah dia tak suka budak2 kelas aku ni. or dia nk balas dendam gan aku. tapi nak balas dendam macam mana pulak. bukannya dia tau pun tentang TUT... hehehe hanya aku dan beberapa org yg tau. "rahsia" x leh cakap kat sini. hahaha.......

Kalaulah dibuat carta or anugerah kew apew kew.. rasanya asgmnt POP ni yg duduk rangking No.2 selepas asgmnt Jual kerongsang. ayat kerongsang macam tak sesuai jew..sesuai lagi kalau "keringkontang" baru sesuai........hahaha mana tak nyer buat ATM aku keringkontang jew. huuhuhuuu

apa lah nk jadi ni.. dah lh labtop dh berkali2 buat hal. Takut aku dibuatnya...aku mana ada duit nak kena beli labtop baru...lepas tu plak cuti ni tak boleh balik kpgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg....................waa...........

so.. kalw sesiapa ada format asgmt Pop tu sila e-mailkan kat aku ok?
plz...

0 comments:

Post a Comment

Let see Where You Came From

free counters
get this
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes Powered by Blogger | DSW printable coupons