Popular Posts

Thursday, February 11, 2010

to be the last One...

Mula-mula ni rasa nk tulis dlm Bahasa Inggeris
lerr Plakkkk.......hahahahahaaaaaa....


Tapi x leh lah plak...takut pembaca semua x faham nanti susah plak. Tak pasal-pasal Korang semua pening baca...wakakakaka...

Yerlah dah 2 or 3 kali gak tulis blog dlm bahasa inggeris. Seronok jugak,,,hehehehe mana tak nyer, betul ke salah grammar ayat tu aku main belasah jer. Janji puas hati dan apa yang paling penting kalau aku baca aku faham...lalalalaaa...

So tajuk hari ni "To be The Last One"
Standart lah ayat ni kalau dengan saya. Maklumlah dah terbiasa jadi orang terakhir nie. Macam cerita dalam filem drama Melayu lah plakkk..... Tapi sayang citer gua ni x kuar filem pun..kalaulah cerita gua nie keluar filem kan best. mesti tak leh nak laku..kn????

Tapi Orang terakhir x semestinya "kalah", cuma mungkin boleh disifatkan sebagai Under Dog... hui....macam liga Piala Dunia plak kat sini....lalalalaaaa
Andai kata itu memang takdir tertulis untuk gua, wa terima ja dengan hati yang terbuka..
Bak kata pepatah orang dulu-dulu
__"BUANG YANG KERUH, AMBIL YANG JERNIH"__

Jadi nak buat macam mana nie erk....
xpa kita biarkan ja dulu x per...
Coz ini adalah suatu rutin dalam super simple Life...
x kanlah benda sekecil ini x leh nak hendel kan...

apa yang perlu?......YAKIN pada Diri jawapannya.

SuperDuperSimpleLife...............................h?

0 comments:

Post a Comment

Let see Where You Came From

free counters
get this
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes Powered by Blogger | DSW printable coupons